FAQ – Consumenten

FAQ voor consumenten

Top dat je de Junea gebruikt of wilt gaan gebruiken! Je koopt de producten heel eenvoudig met je smartphone, maar je hebt vast nog een aantal vragen. Wellicht vind je het antwoord al in de onderstaande veelgestelde vragen! 

Producten kopen

Hoe kan ik de QR-code scannen?
De QR-code werkt niet. Wat nu?
Heb ik een account nodig om een product te kopen?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Kan ik meerdere producten tegelijk bestellen?
Waar kan ik de app vinden?
Ik heb een allergie / volg een dieet, waar vind ik de ingrediënten van de producten?
Het product dat ik wil is op, wanneer wordt deze bijgevuld?
Mijn product wordt niet uitgegeven, wat nu?

Junea account

Wat zijn de voordelen van een account?
Is een account gratis?
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Wat is een Wallet?
Wat is Tap & Go?

De Junea op jouw locatie

Ik wil ook een Junea op mijn (werk)plek, hoe doe ik dat?
De prijs van een product in deze Junea is anders dan in een andere Junea, hoe kan dat?
Wie bepaalt welke producten er in de Junea Snacks zitten?
Er brandt rood licht, wat betekent dit?

Staat jouw vraag
hier niet tussen?

Of stel je jouw vraag liever direct even aan iemand? Neem dan vooral contact met ons op, we helpen je graag verder. Bel ons op +31 (0)85 130 57 19 of mail naar service@junea.nl. Tot snel!
Wij geven om de bescherming van je persoonsgegevens. Lees ons privacybeleid.