Skip to content

Veelgestelde
vragen

 

Over prijzen, assortimenten en het vullen van de Junea.

Vragen over de Junea?

Wellicht wordt je vraag al beantwoord bij onze veelgestelde vragen. Staat je vraag hier onverhoopt niet tussen? Geen probleem. Neem contact met ons op en we helpen je graag!

De Junea is zowel aan te schaffen als te leasen. 

Koop: 

Eenmalig €1.495,00. De servicekosten bedragen dan €19,83 per maand.

Lease:

(Servicekosten á €19,83 per maand inbegrepen).

  • 60 maanden: €49,50 per maand;
  • 48 maanden: €55,90 per maand;
  • 36 maanden: €66,30 per maand.

Snacks/producten zijn hier niet bij inbegrepen. Bovenstaande tarieven zijn exclusief btw.

  • Hygiëne & Healthy: een combinatie van hygiëne- en veiligheidsproducten en verantwoorde snacks.
  • Healthy: verantwoorde snacks;
  • Classic: traditionele snacks;
  • Mixed: traditionele en meer verantwoorde snacks.
Selecta zorgt aan de hand van de verzamelde data voor optimalisatie van de vulplannen en introductie van nieuwe artikelen.

Voor meer informatie over de assortimenten, kijk hier.
Junea werkt met geautomatiseerde bestellingen. Op afstand kunnen we meekijken hoeveel er verkocht is. Als een bepaald artikel voor 50% verkocht is, laten we dit per mail aan je weten en doen we een suggestie voor het bijvullen van de snacks.
 
Zodra je akkoord geeft, sturen we nieuwe producten per post naar je toe. Zo maken we het zo eenvoudig mogelijk, maar houd je toch zelf de controle! 
 
De Junea-applicatie geeft precies aan welke artikelen op welke plaats gevuld moet
worden. We kunnen op afstand meekijken of dit juist gebeurd is en zullen je helpen als dit niet zo is.
Het is niet mogelijk om eigen of andere producten in de automaat te plaatsen. De applicatie en de automaat moeten samenwerken zodat we kunnen zien wanneer bepaalde producten op zijn of niet juist zijn bijgevuld. Dit kan alleen met onze gestandaardiseerde vulplannen.
Als je besluit de Junea aan te schaffen voor €1.495,00, komen er technische servicekosten bij van €19,83 per maand. 
 
Als je besluit de Junea te leasen zitten deze servicekosten al in de leaseprijs verwerkt. 

Je bepaalt de uiteindelijke prijsstelling. Selecta geeft een advies in verkoopprijs op basis van een kostendekkend, commercieel of (gedeeltelijk) gesubsidieerd:

  • Kostendekkend: inkoop is verkoop, de marge is dus 0. Dit betekent dat je als bedrijf dus de kosten van de Junea betaalt.
  • Gesubsidieerd: De gemiddelde marge bedraagt dan ongeveer 20%. Je verdient hiermee dus een gedeelte terug van het leasebedrag.
  • Commercieel: de gemiddelde marge bedraagt dan ongeveer 40%, zo levert de Junea je hoogstwaarschijnlijk zelfs iets op!

Je kunt er ook voor kiezen om bijvoorbeeld maandelijks een aantal producten gratis beschikbaar te stellen voor medewerkers.

Meer weten? Neem hiervoor contact op!

Zeker! Neem contact op met onze servicedesk en we zetten dit in gang. Een wijziging in de prijslijn wordt binnen 5 werkdagen uitgevoerd.

De Junea heeft zowel stroom als verbinding met een Wi-Fi-netwerk nodig. 

Wij adviseren hiervoor een apart WiFi-netwerk te maken (bv. met de naam ‘JUNEA’). Voor de eerste installatie en bij problemen kunnen wij de Junea benaderen via een 4G-verbinding. Je kunt ons dus altijd om hulp vragen bij de installatie!

Naast de goede kwaliteit van de ingrediënten staat de beschikbaarheid (dus de tijd dat de Junea naar behoren werkt) van de Junea centraal. Wij streven naar een beschikbaarheid van minimaal 98%.

Mocht er onverhoopt een storing voorkomen, zorgen wij voor een oplossing zodat je hier zo min mogelijk hinder van ondervindt. Je meldt een storing via de servicedesk.

Servicedesk
Een storing kan worden gemeld bij Selecta. Selecta  is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op +31 (0)78 6 544 522 en via service@nl.selecta.com. De servicedesk wordt bemand door medewerkers die getraind zijn om de melding uiterst snel en adequaat te behandelen. Nadat de melding is gedaan wordt deze door de betreffende servicedeskmedewerker in behandeling genomen voor verdere verwerking. Zij lossen middels telefonische ondersteuning de melding op. Lukt dit niet, dan wordt de melding in het automatiseringssysteem geregistreerd en doorgezet naar de servicemonteur. Hierbij wordt het volgende vermeld:

  • de aard van de melding, inclusief een korte omschrijving ervan;
  • het tijdstip van de melding;
  • het tijdstip van afmelding door de medewerker van Selecta nadat de noodzakelijke werkzaamheden zijn verricht.

Responsetijd
Wij streven naar een maximale responsetijd van 8 werkuren. Uitvoering van werkzaamheden vindt plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00  en 17.00.

Selecta zorgt aan de hand van de verzamelde data voor optimalisatie van de vulplannen en introductie van nieuwe artikelen. Afhankelijk van de omloopsnelheid van de artikelen in jouw Junea worden deze nieuwe artikelen automatisch geïmplementeerd en zichtbaar in de app. Wij zullen je hierbij vooraf per mail op de hoogte brengen.

Het formaat is ongeveer 52 cm breed, 82 cm hoog en 57 cm diep.

Mocht er onverhoopt een storing voorkomen, zorgen wij voor een oplossing zodat je hier zo min mogelijk hinder van ondervindt. Je meldt een storing via de servicedesk.

Servicedesk
Een storing kan worden gemeld bij Selecta. Selecta  is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op +31 (0)78 6 544 522 en via service@nl.selecta.com. De servicedesk wordt bemand door medewerkers die getraind zijn om de melding uiterst snel en adequaat te behandelen. Nadat de melding is gedaan wordt deze door de betreffende servicedeskmedewerker in behandeling genomen voor verdere verwerking. Zij lossen middels telefonische ondersteuning de melding op. Lukt dit niet, dan wordt de melding in het automatiseringssysteem geregistreerd en doorgezet naar de servicemonteur. Hierbij wordt het volgende vermeld:

  • de aard van de melding, inclusief een korte omschrijving ervan;
  • het tijdstip van de melding;
  • het tijdstip van afmelding door de medewerker van Selecta nadat de noodzakelijke werkzaamheden zijn verricht.

Responsetijd
Wij streven naar een maximale responsetijd van 8 werkuren. Uitvoering van werkzaamheden vindt plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00.

De Junea wordt exclusief aangeboden door Selecta, de grootste supplier van koffie op de werkvloer. Selecta ontzorgt je volledig. De Junea wordt geplaatst voor een vast bedrag per maand en de gebruiker betaalt voor de snacks.

Stel nu jouw Junea samen en bereken wat de Junea kost of juist wat de Junea kan opleveren!

Interesse in de Junea?
Of wil je meer informatie?

Voer je gegevens in en binnen 48 uur nemen wij contact met je op per mail of telefoon.

Wij komen graag bij je langs! In ruil voor een lekkere kop koffie vertellen we je dan alle ins en outs over de Junea.