Veelgestelde vragen over de Junea

Top dat je de Junea gebruikt of wilt gaan gebruiken! Je koopt de producten heel eenvoudig met je smartphone, maar je hebt vast nog een aantal vragen. Wellicht vind je het antwoord al in de onderstaande veelgestelde vragen!

Producten kopen

Hoe kan ik de QR-code scannen?
De QR-code werkt niet. Wat nu?
Heb ik een account nodig om een product te kopen?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Kan ik meerdere producten tegelijk bestellen?
Waar kan ik de app vinden?
Ik heb een allergie / volg een dieet, waar vind ik de ingrediënten van de producten?
Het product dat ik wil is op, wanneer wordt deze bijgevuld?
Mijn product wordt niet uitgegeven, wat nu?

Junea account

Wat zijn de voordelen van een account?
Is een account gratis?
Wat is een Wallet?
Wat is Tap & Go?

De Junea op jouw locatie

De prijs van een product in deze Junea is anders dan in een andere Junea, hoe kan dat?
Wie bepaalt welke producten er in de Junea Snacks zitten?
Er brandt rood licht, wat betekent dit?

Afmetingen & inhoud

Wat zijn de afmetingen van de Junea Snacks?
Wat zijn de afmetingen van de Junea Drinks?
Wat zijn de afmetingen van de open tafel voor de Junea Snacks?
Wat zijn de afmetingen van de Sokkel voor de Junea Drinks?
Hoeveel blikjes en drankjes passen er in de Junea Drinks?
Hoeveel producten passen er in de Junea?

De Junea

Wat zijn de voordelen van het huren van een vending machine?
Wat maakt een Junea uniek?
Wat is het uiterlijk van de vending machines van Junea?
Wat voor slimme software bevat de vending machine van Junea?
Welke automaten heeft Junea ontwikkeld?

Staat jouw vraag
hier niet tussen?

Of stel je jouw vraag liever direct even aan iemand? Neem dan vooral contact met ons op, we helpen je graag verder. Bel ons op +31 (0)85 130 57 19 of mail naar support@junea.nl. Tot snel!